Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2009

Απεργώ;

Απεργώ(το ερωτηματικό στο τίτλο δεν είναι τυχαίο)
Αν και είμαι στο σπίτι μου όλη μέρα δεν μπορώ να μην νιώσω τη καρδιά μου και τα πόδια μου στη σημερινή πορεία στην Αθήνα. Απο όλα τα μέρη της Ελλάδας μαζεύτηκαν εργαζόμενοι με την ίδια εργασιακή σχέση με εμένα στην Αθήνα για να διαμαρτυρηθούν για τον εξευτελισμό της εργασιακής σχέσης με το δημόσιο και να πιέσουν για βελτίωση αυτής της εργασιακής σχέσης. Πέρα απο όλη αυτή τη ολοήμερη εσωτερική συζήτηση που αναγκάστηκα να υποστώ για πολλοστή φορά είχα κι ένα άλλο ζήτημα να μου τριβελίζει το μυαλό: ποιοι απεργούν;
συμβασιούχοι έργου συμβασιούχοι ορισμένου χρόνου συμβασιούχοι με STAGE (όρος κι αυτός!!!) συμβασιούχοι στους ΟΤΑ συμβασιούχοι ΟΑΕΕ
Σαν πολλές δεν είναι οι διαφορετικές κατηγορίες εργαζομένων;! Και παραθέτω ένα άρθρο εφημερίδας που επισυνάπτει ρεπορτάζ ενός τηλεοπτικού καναλιού για να σας δώσω μια εικόνα του χάους που επικρατούσε στο κεφάλι μου σήμερα (αν και αυτό το χάος στο μυαλό μου επικρατεί απο τη μέρα που οι εκπαιδευόμενοι με προγράμματα STAGE αποφάσισαν να διεκδικήσουν μονιμοποίηση) ΕΘΝΟΣONLINE: ΕΙΔΗΣΕΙΣ>>ΚΟΙΝΩΝΙΑ>>Στο δρόμο οι συμβασιούχοι Μπερδεύτηκα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: